امتحان کردن پک های غذای آماده
نوشته شده توسط : shakiba

من لوبیا سیاه و کورن تاکوس را با چای خانگی درست کردم.

سفارش

سفارش از هوم اسکرین بسیار سریع و آسان بود.

با پیشنهاد ویژه ۳۰ دلاری در نهایت برای ۳ وعده غذای گیاهی کم تر از ۳۰ دلار پرداخت کردم.

تاییدیه ایمیلی که از هوم اسکرین دریافت کردم، با مبلغی که در سایتی که مجموع آن را ۶۰ دلار ذکر کرده بود، مطابقت نداشت.

رسیدن به خدمات مشتری آسان بود و همان روز شنیدم که قیمت درج شده در سایت (⁇ ۳۰)در واقع قیمت صحیح است.

 گروه غذایی عامل بیماری

باز کردن جعبه

کیت غذای هوم چیف صبح روز تحویل در جلوی پله ها منتظرم بود و همه چیز به دقت در یک جعبه مقوایی بسته بندی شده بود.

درون جعبه کیسه های پلاستیکی حاوی مواد تشکیل دهنده هر وعده غذایی قرار داشت.

ته جعبه یک جداکننده مقوایی برای پروتیین داشت، اگرچه هیچ یک از مواد تشکیل دهنده من در آنجا ذخیره نشده بود.

کارت‌های دستور غذا بر روی صفحات منفرد سوراخ‌شده قرار گرفتند و من یک کلاسور دستور آشپز خانه را در جعبه برای نگهداری ایمن پیدا کردم. من ایده ذخیره دستور العمل ها را برای استفاده در آینده به تنهایی دوست دارم - حتی اگر این فقط یک ایده باشد. کارت دستور غذا به روشی بسیار ساده سازماندهی شده بود که پیروی از دستورالعمل ها را آسان می کرد. جزئیات روی کارت بسیار مفید بود و شامل جزئیاتی بود که آشپز بی‌تجربه‌ای مثل من واقعاً می‌توانست از آن‌ها استقبال کند - چیزهایی مانند، "گشنیز را ریز ریز کنید (نیازی به برداشتن ساقه نیست)" و "ساقه فلفل پوبلانو، دانه، و برش را به ¼ و مکعب کنید. ”

پختن

دستور پخت تاکو لوبیا سیاه و ذرت بسیار آسان بود. هیچ اندازه گیری در کار نبود - فقط مقداری باز کردن کیسه و برش سبزیجات. دانستن اینکه همه چیز به مقدار مناسب است، لایه دیگری از استرس را از آشپزی حذف کرد. گشنیز رو ریز خرد کردم و با خامه ترش مخلوط کردم. آیا می توانم گشنیز را به قطعات کوچکتر خرد کنم؟ شاید. اما باز هم، من آشپز معمولی شما نیستم. من فلفل را با کمک دستورالعمل های دقیق خرد کردم. وقتی صحبت از برش محصول می شود، به نظر می رسد من هرگز راحت ترین روش برش را نمی دانم، بنابراین نوشتن آن برای من خوب بود.

چند قاشق سوپ خوری روغن به ظرف اضافه کردم و بعد لوبیای سیاه را شستم.

به لیست چیزهایی که هنگام پختن لوبیای سیاه یاد گرفتم اضافه کنید.

بعد قرار شد ذرت و فلفل را در ماهی تابه بیندازم اما به جای آن با ذرت و لوبیای سیاه شروع کردم و هیچ کس نگفت که این کار احمقانه است.

وقتی هر ۳ سبزی در ماهی تابه بودند، مخلوط پودر فلفل را اضافه کردم و هم زدم. همه چیز داشت خوب بو می داد.

من تورتیلاها را در دستمال کاغذی مرطوب پیچیدم قبل از اینکه آن ها را به مدت ۳۰ ثانیه ببافم.

در نهایت، مخلوط لوبیا، ذرت و فلفل را روی تورتیلاس ریختم، روی آن خامه ترش، پنیر و لیمو ریختم، چند عکس از آثارم گرفتم و اولین لقمه ام را خوردم.





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: